Mo-dag och Ko-dag

I dag var det återigen den traditionella Mo-dagen, med vackert väder för det har arrangörerna beställt. Men Mo-dagen har numera fått konkurrens då många andra också valt denna dag for sina aktiviteter. (Obs. Fjolårets bild, i är funkade inte kameran)

Jag tycker att det är så roligt att komma till Mo och få träffa dem man inte träffat på l-ä-n-g-e. Det var på en Mo-dag jag träffade en gammal skolkamrat som jag tänkt på i alla år. Jag hade varit med och mobbat henne helt enkel för att jag inte VÅGAT gå emot en annan kamrat. Nu fick jag i alla fall krama om henne fall be om förlåtelse, men jag VET vad mobbning ställer till med.

Vuxna måste lära barn att inte mobba, hur nu detta skall gå till när politiker och media mobbar som de gör och det finns människor som accepterar detta. Barn gör som vuxna GÖR, inte som de säger! Utan att stödja något parti tänker jag närmast på hur Jimmie Åkesson utsätts och beskylls for än det ena än det andra. Ingen annan partiledare utsätts för någonting i närheten av detta! Åkesson är som jag Israelvän, men likaväl beskylls han för att vara nazist. Alltid orkar man leta upp någon SD nå någon lista i någon kommun som är litet tveksam. Det är ju likadant i alla andra partier också, men det skiter media i.

Vi måste ta upp kampen mot islamismen, säger Lars Adaktusson. Han har både kunskap och erfarenhet. Det vore önskvärt för hela vårt land om litet fler kunde lyssna till hans varningar.

I ett FB inlägg (även i förra veckans blogg)  skrev jag om Amna och fick följande svar[IF1] :

Your co - author of "Mysteries Of Consciousness", Amna ... is ABSOLUTELY CORRECT in her statements about Islam...
Therefore, they (extremists or not...) that address themselves as believers of the Qur'an have NO BUSINESS being in a CHRISTIAN country like SWEDEN (or any OTHER CHRISTIAN country for that matter...).
The ONLY reason that ANY kind of ISLAMIST shows up in a CHRISTIAN country in EUROPE, is to quietly INFILTRATE and eventually HIJACK a culture they care NOTHING about...
WAKE UP, and COME to Your SENSES, people!
LONG LIVE Moder Swea!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0