Uppsala slott och Amazonas shamaner

Laddaren låg på soffan när jag kom hem. Lika bra det. Gick upp 04.50 på onsdag (långt innan skam fått på sig tofflorna), signalfel på tåget så jag hann inte lämna in väskan utan fick dra den med mig till Uppsala, där jag tittade på slottet efter mötet. Sedan blev det Stockholm och Tegnérlunden denna gången också.
På lördag var Edwin May, en kollega till Russell Targ, han som skickade första kapitlet till min första bok om consciousness, som jag kommit på att jag skulle ge ut när jag var i Hongkong. Jag hade givetvis en bok med mig till Dr May. Hur USA använde Star-Gate projektet, direkt i kontakt med presidenterna. Ryssland hade ett liknande projekt och staterna spionerade på varandra. Genom Remote Viewing lades upp latitud och longitud var ett hemligt mål befann sig, sedan ritades bilder på detta. På så sätt fick man hemlig information. Edwin May är numera vän med Rysslands Remote-Viewer forskare och tillsammans har de skrivit om detta. Förlag: McFarland – mitt förlag i North Carolina!
En deltagare berättade ang. PSI att han varit I Amazonas hos shamanerna. De frågade sig ”vad skall vi ha till middag idag”. En apa kanske? Då tar de kraft och sänder ut en linje till en apa sitter i ett träd. Apan förlamas i 30 minuter så att den kan skjutas med pilbågen. Middagen var fixad!
Han hade lärt sig att kontrollera flygplan t.ex. genom deras metod. Vid ett tillfälle hade han en god vän, som skulle fira sin högtidsdag i Thailand och då skulle de överraska honom där. Det var bara det att vännen skulle flyga med ett flygplan som skulle få bränsleläckage. Men vännen trodde inte ett dugg på sådant. Ha ha… Han försökte även förvarna SAS, men de trodde naturligtvis inte heller på honom.
När planet gick ned för mellanlandning i Helsingfors sprutade bränslet åt alla hålla. Haveriet var ett faktum. Efteråt fick deltagaren ett brev där SAS förklarade ”att planet lyckosamt evakuerats och att ingen hade skadats”.
Vi skulle lära oss mer av naturfolken i ställen för att pådyvla dem vår så kallade kultur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0