Deepak Chopras medförfattare är min medförfattare

Denna vecka har Deepak Chopra gjort reklam för sin och Menas Kafatos nya bok ”You are the Universe”. När Deepak gör reklam för något är det nog många som köper, men Menas Kafatos är ju min medförfattare också i ”Mysteries of Consciousness”.
Det var ju meningen att Deepak skulle skriva ett förord till min bok också och han kom emot mig i Tucson och sade ”jag skall skriva” innan jag hade hunnit fråga ens. Nu är det tydligen inte bara vi värmlänningar som lôver och lôver, för det kom aldrig något. Den gode Deepak har väl litet annat att göra förstår jag, så han är förlåten!
Jag kan dock inte låta bli att nämna det för litet stolt är jag allt över mina medförfattare! Dr Amit Goswami t ex i ”Aspects of Consciousness”, som nu sänder live från ett universitet på Hawaii och värmlänningen Göte Andersson som skall till Stockholm i veckan och prata om PSI-spåret, för att bara nämna ett par.
Men vi skall ha klart för oss att 95 procent av framgången som författare avgörs inte av ens böcker utan av reklamen för dem. Därvidlag är nog Deepak mer framgångsrik än jag någonsin kommer att bli! Tack för att ni är snälla och delar när jag lägger ut litet reklam på Facebook.
www.ingridfredriksson.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0