Mo-dag och Mysteries

Vädret är i alla fall varmt och skönt. Men i går kväll såg jag en snöplog med fåglar som drog söderut. Ja, de följer väl almanackan. Själv har jag varit på en rolig Mo-dag. Det är verkligen något speciellt att komma till Mo och träffa gamla vänner, släktingar och många spännande människor. Vi är rätt många från Sillerud som är med som utställare också.
Nu kliar det i fingrarna på mig för jag väntar på frågor. Jag skall medverka i TV i USA i ett program med anledning av min bok ”The Mysteries of Consciousness” och då bad jag att likt politikerna få se på några frågor i förväg. Annars är ju risken stor att jag bara stammar och inte vet vad jag skall svara… Då är det ju lättare om man vet ”i vilket härad” frågorna hör hemma. Programmet skall sändas den fredag den 16 sept.
Datasonen har lovat komma och hjälpa mig med det praktiska… Skype och sådant. Vi får bara hoppas att jag inte skämmer ut Sverige!
I dag har jag kokat hemlagat rotmos och fläsklägg. Jag är själv förtjust i denna husmanskost, som tog tid att göra men som räcker till mer än en dag. Det kändes faktiskt som rena vintermaten men de varma vindarna säger att än är det sommar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0