Från Sunne till Sigtuna

En helg i Sunne som man blev glad av – jag träffade så många intressanta människor, bl. a han som hade arbetat med utveckling av mikrovågor. Nu samtalade han med ledande läkare och biskopar om vem som ska ta ansvaret för helheten. Utvecklingen kan ju inte stoppas, med det blir onekligen följdverkningar… Olle Johansson som i många är forskat om mobilstrålning, kände vi båda och honom träffar jag på konferensen i Sigtuna nästa vecka.
Eller han som pratade om energitjuvar. Jag var nog ingen ”tjuv” för han drog sig tillbaka till min hörna.
Underbara Marja Myrom, som inbjudit mig, Dans soppa och Davids historier… Jag kan bara säga TACK! Synd att jag är i Sigtuna annars hade jag kommit till Fjöle den 15 oktober. Dan kokar nog soppa då också…
Nu håller jag på och ”powerpointar” mitt föredrag. På engelska förstås för det är ju en internationell konferens. Stuart Hameroff frågade mig i Tucson i våras om jag skulle komma med. Jag tvekade litet, för i oktober är det ju SAND konferens också i San Jose nära San Francisco också. Där kommer Deepak Chopra och många medförfattare kommer att vara med. Men då fnös Hameroff, och menade att det var så klart att jag skulle vara med i Sverige. Han hade nog rätt!
På hemvägen från Sunne när jag kom till Sillerud gick solen ned. Ibland måste man bara stanna upp…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0