VÅR!

I dag har det varit vår. Härligt! Då har man övervintrat men det har nog även sniglarna gjort…
I helgen var det som sagt Filippamässa i Svanskog. En välbesökt och mycket trevlig mässa, som i år firade 25 år. Jag hade ju min tunga bokväska med mig men jag fick utomordentligt god hjälp. Trevligt bemötande med andra ord!
Och min granne var Ylva i Skogen och av henne fick jag låna en lampa, så att ”Rosa” skulle synas. Det kändes verkligen att hon var hemma! Och känslan av att komma till Folkets Hus och minnas danser för länge, länge sedan…
Kan ni tänka, jag sålde faktiskt slut på ”Det finns ingen död”! Jag har försökt beskriva vetenskapen bakom så långt det går. Efter att ha läst Eben Alexanders ”Till himlen och tillbaka” och Anna-Lena Vikströms ”Hon som ser” och kommit på en gemensam sak mellan dessa böcker har jag i dagsläget mera att berätta. Anna-Lena ser nämligen ljusklot runt kvinnor som snart kommer att bli gravida och Eben Alexander såg ”orb” när han ”var i himlen”. ”Orben” kallades i svenska översättningen för ”kropp”, men det var misstänkt likt vad Anna-Lena såg… Är det möjligen själar som väntar på en kropp att bosätta sig i?
Jag skickade ett meddelade Deepak Chopra om vad jag kommit fram till. Inte säkert att han bryr sig, men kanske…
Sedan fick jag sälja min nya bok ”The Journey to Life or Death” och så fick jag sälja ”Rosa” förstås och ”Mer om Rosa och Korna på Lyckan” samt ”Tjuren tänker”. Jätteroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0