Slutet gott allting gott

Nu är det plötsligt höst men det märker jag knappast för nu har mina båda böcker kommit ut. I måndags kom det en lastbil med ”The Mysteries of Consciousness”, boken med 12 artiklar skrivna av vetenskapsmän från hela världen. Menas Kafatos heter en av dem. I fjol skrev han en bok tillsammans med Deepak Chopra och i år är det jag som är den lyckliga…
I tisdags kom lastbilen igen, men det var bara ett paket till med samma bok, men så på eftermiddagen kom en annan lastbil med min andra nya bok ”The Journey to Life or Death”.
Dessa böcker som jag har hållit på och kämpat med i tre år… och så kommer de bara…
Det mesta såg ut att vara rätt också. Ja, något fel är det väl, men ändå.
Jag hade ju inte fått tag i Menas Kafatos för rättelser, hans mail kom bara tillbaka, men så plötsligt hör han av sig och rekommenderar en annan mailadress, inte den till universitetet för den kunde inte ta emot så stora mail. Han får sitt kapitel och kommer med ändringar. Det var bara det att boken var skickad till tryckeriet i North Carolina och jag hade redan fått den tillbakadragen från pressarna för att ändras en gång och själv skulle jag åka på bokmässan.
Jag ber Menas att själv ta kontakt med förlaget… och så får jag en kopia av mailväxlingen att hans rättelse är gjord! Själv får jag ett mail från förlaget ”att det är absolut förbjudet att låta medförfattarna ta kontakt med dem, dessa kontakter skall gå genom editorn”.
Men slutet gott, allting gott!
www.ingridfredriksson.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0