Tornsvalor och vatten som bränsle

Oh vad vackert vårväder vi har! Det är absolut den vackraste tiden på hela året nu när lönnarna blommar och tornsvalorna kom från Egypten och Indien för att leta upp sitt näste under hustaket. Helt underbart! Men jag får fortsätta att berätta om min underbara resa till Indien.

Nu har jag kommit till sista lunchen på universitetet´i Dayalbagh. Jag hade sällskap med en kille Hari Cohly, från staterna som hade ett patent på att tillverka bränsle av vatten (?), men han beklagade att detta var omöjligt att få igenom för Obahmas skatter. Hmm… Han blev också intresserad av SAND-konferensen i Holland och jag lovade skicka papper.

Jag tackade Stuart Hameroff som tackade för sin bok, Peter Walling, som inviterat mig till Taj Mahal, Peter H. Roe, som haft en stroke på höger sida och vars vänstra hand och fot var kalla under vintern. På mig, som haft en stroke på vänster sida, är det ju höger hand och fot som är kalla…

Jag tackade också Jack Tzusynski och Jack Ellis som genom studier visat att växter kan kommunicera. Jag bad också om kopior av deras anföranden. Jack Ellis har skickat sina bilder och sitt föredrag. Något som jag faktiskt kommer att låna ett par bilder av till mitt föredrag i Doorn i Nederländerna. Tack, Jack Ellis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0