God vit jul!

Mörkret har sakta sänkt sig över nejden och nu börjar julfriden infinna sig. Har i princip hunnit med vad jag skulle också, pappren är sorterade! Det blir aldrig färre utan bara fler trots att jag slutat med en himla massa saker. Men då kommer det nya områden till!

Jag har också för första gången på många år gjort en hemlagad pressylta i år. Sedan skickade jag mitt "hemmasnickrade" julkort till dem som bidragit till Aspects of Consciousness, både den som kommit ut och den planerade. En del e-mailade jag till, men Edgar Mitchell och Karl Pribram som tidigare fått Aspects of Consciousness fick några nya kapitel skickade med snigelpost. Jag hittade ju inte det om Consciousness och DNA så det kom inte med till Edgar Mitchell. Datasonen har predikat om "utforskaren" och sådant, för att man skall hitta vad man har i datorn...

Och påsarna jag köpt på Ö o B var tydligen mindre än dem jag brukar ha... det blev något trångt. Samtidigt gick klockan till den tid lantbrevbäraren brukar komma... Ja, det är lätt att bli stressad... Puh, de kom i alla fall iväg!

I dag när jag skulle klä julgranen och börja med ljusen var det som förgjort. Jag fick plocka ur allesammans och sedan börja från andra hållet... Då gick det jättefint! Det gäller att kunna tänka om!

Nu önskar jag er alla en riktig fridsam GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0