Tidningar och mail


Äntligen en dag med sol! Annars har det varit åska och intensiva regnskurar hela veckan. Det har varit en vecka när det passat utmärkt att sitta vid datorn när man inte fått dra ur allla kontakter för åskan förstås. Något har det väl också blivit gjort. Det har ju verkligen flyttat på sig i min senaste bok - den efter Consciousness II.

Så har jag skickat iväg alla mail till påtänkta "contributorer" till Consciousness II och jag redan fått fyra positiva svar. Vad roligt! Sedan har jag en engelsman som brukar få läsa mailen innan jag skickar dem. Mailet till Pim van Lommel ställde han sig litet frågande inför. "Så skriver man till bögar, sa engelsmannen".

Jag försäkrade att det var inte det saken gällde, utan att Pim faktiskt var den som tack vare sin yrke, kardiolig, sin bok och sina föredrag världen över var den som gett nära-döden-upplevelser trovärdighet.

I dag kände jag att jag måste ut och röra på mig också. Jag hade ju läst ett "löpprogram" i en tidning. Där stod att om man intervalltränade skulle man bli en fjärdedel snabbare. Något för mig! När man snabbsprungit några minuter fick man gå i några minuter osv. När jag nu skulle springa efter regnuppehållet kom min hjärna inte ihåg intensivspringet utan bara gåendet. Tiden blev därefter! Ja se tidningar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0