Thomas Bodström?

Denna veckan har jag haft fullt upp med att skicka mina manus till olika förläggare som William Braud rekommenderat. Vad bra egentligen, få någon från Kalifornien, någon som verkligen kände till marknaden för böcker om medvetande ”over there”!

 

Sedan har jag skickat manuset för barnboken till ett förlag i Sverige och ett i England. Nu är det bara att vänta på svar! Men till boken Consciousness Through the Looking Glass är det ju 17 medförfattare. Om alla dessa skickar tips likt det William Braud har gjort kan jag skicka ut till många, många fler, och någon måste ju nappa på denna bok med så många berömda författare!

 

I går kväll var det ett par älgkalvar i grannens trädgård, de fortsatte att beta mot elstängslet och vips där fick den ene en stöt. Men i stället för att svänga åt sidan fortsätter han rakt fram varpå tråden släpper. Sedan hoppar han tillbaka. Det var ju bra att jag såg det och det var ju enkelt att laga.

 

Min bror ringde också och talade om att ”nu var det SM i storljug”. Naturligtvis menade han partiledardebatten, men det är väl i kväll det går av stapeln på riktigt. Ja, nästa vecka vet vi hur det har gått, om Nordmarkspartiet, ett nytt parti i Årjäng som vill bevara anrika Claras konditori, riva det tomma nybygget på torget och återställa det Årjäng som varit, kommer in i fullmäktige. Och hur går det i landstingsvalet? Nu har ju mitt parti ingen härifrån på valbar plats efter mig. Riksdagsvalet sedan? Blir det de nya Moderaterna och blir i så fall Thomas Bodström ny partiledare för Socialdemokraterna?

Ja, mycket återstår att se. Men denna helg är det marknad i Årjäng också. Jag får sätta på kålgrytan…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0