Avslöjande vårsol

Vårsolen avslöjar varenda skrynkla man har i skinnet. Nu är ju hud- och hårvård inte bara för kvinnor, om någon trodde det.

När jag var i Stockholm träffade jag en kille som tidigare haft en helt kal hjässa men nu började håret växa ut. Detta efter behandling med NuSkins Galvanic Spa. Han hade fått tillbaka känseln där han tidigare inte haft något hår utan stött i huvudet. Tänk att vi har känsel i håret!

Det var cancerläkarna Morré som kom underfund med orsaken till åldrande, i varje cell bildas det fria radikaler som bryter ned och på så sätt bidrar till att cellen åldras. Genom att förhindra detta kan man hindra åldrandet , åtminstone i huden och huden är ju vårt största organ.

NuSkin är ett börsnoterat nätverksföretag, som har 200 egna forskare – de bästa i världen. Vanliga hudvårdspreparat innehåller mineraloljor och slakteriavfall. Det är i regel bara 10 procent  aktivt ämne, resten är "fillers" i hur dyra preparaten än är. NuSkin har inga "fillers".

Företaget har mycket hög likviditet- en aktie som gick upp 200 procent under nedgångsåret 2009  och NuSkin ger matpaket till svältande barn. De ställer upp när det händer naturkatastrofer – som tsunamin, där var de den tredje största givaren efter USA och Sverige. Nu är det hjälp till Haiti och Chile som gäller.

Nu Skin har också näringspreparat som kroppen verkligen tar upp och nu forskar man på att förhindra åldrandet i kroppens alla celler. Jag måste säja att allt talar för NuSkin – jag blev helsåld för detta – ett etiskt företag dessutom. Det har liksom inte varit för mycket etik i politiken eller det mesta jag mött hittills. Så nu är jag själv distributör. Kolla gärna på www.ingridf.gpnworld.com  eller www.returnto. nsedreams.com.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0