Sommar och agenter

Sommar, sommar, sommar…

När solen kommer fram blir det jättevarmt! Och den kommer ju emellanåt. Marja  i Myrom har färdigställt några bilder på Rosa och de övriga korna,"Dina kor, Ingrid" som hon mailat till mig. Jätteroligt! Jag mailade över det till Yarrov Cleaves, översättaren "over there".

Något måste man ju ta sig till i väntan på ”publishern”.  Men vore jag förläggare  och finge ett manus författat av 16 berömda vetenskapsmän och författare – som Edgar Mitchell, han som gick på månen,  Russel Targ  med remote viewing , Susan Blackmore och Amit Goswami skulle jag nog inte tveka. Amit Goswami har 90 nyskrivna sidor med dubbelt radavstånd – det vill ju förlagen ha. CONSCIOUSNESS THROUGH THE LOOKING GLASS  borde bli en storsäljare. Men man vet ju aldrig och amerikanska förlag kräver ju för det mesta en agent.  Agenter är jag inte speciellt road av…Får jag inget positivt svar nu får jag be Edgar Mitchell eller Amit Goswami om hjälp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0