När det inte blir någonting

Oh, en solig dag! Det har ju varit ganska många soliga dagar denna sommar, men det är inget man blir så fort trött på som regn, sa en farbror. Vad rätt han hade!

 

Men är det någon dag som man inte vill göra någonting och ingenting blir gjort är det också en dag som man behöver. Man skall således inte ha dåligt samvete över detta! Det är kroppens sätt att ta igen sig och samla krafter för ny kreativitet och nya idéer. Jag blev påmind om detta av Lena Björfeldt, en annan ”Clara”, medlem av det kvinnliga affärsnärverket ”Clarorna”, när jag var i Clarabutiken och sålde kaffe och hantverk i söndags. Och det är nog precis så det är!

 

Jag läser vidare i mitt manus och har nu kommit till James E. Beichler, Ph.D.  Han skriver precis samma saker som jag, om medvetandets överlevnad, ”space-time” osv. , men han har också med elektromagnetism  och magnetiska fält. Otroligt spännande! Vilken guldgruva jag har i mitt manus!

 

Nu börjar idéerna komma för att koppla samman detta med Göte Anderssons PSI – fält, ja, hela hologrammet. Vad roligt, nu har jag grunddragen till en ny bok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0