Väder för bokföring

Jag tyckte att jag såg tornsvalorna i morse, men jag är inte säker.  De kommer att flytta till Egypten innan september och i år kom de ju hit rätt tidigt, 22 maj. Vissa år kommer de inte förrän första veckan i juni. Men det var nog rätt sval-vänligt väder då och nu regnar det mest.  Nja, inte i dag, när solen kommer fram blir det varmt men när den försvinner blir det litet kyligt.

 

Nåja, det är väl bra bokförings-väder. Och i morron och på torsdag skall jag stå i Clarabutiken i Årjäng. Jag borde egentligen ut och få litet endorfiner men i morse sladdade Daniel vägen… Ja, jag skall säga som det är… Jag är lat också!

 

Alla papper som skulle läsas in och allt som skulle städas bort från skrivbordet också. Sedan får jag nog maila till Edgar Michtell och co. Nja, det får bli en annan dag. Nu är kaffebryggaren klar och sedan blir det bokföring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0