Golden Gatebron

Just när jag tryckt i alla koder och beställt rum på hotellet i Sam Rafael bröts internet -kontakten  och ”sidan kunde inte visas”. Typiskt. Ja, nu har jag startat om datorn och kan väl kanske försöka igen.

Det är ju bra att ha någonstans att bo när man skall på konferens. Och av talarna är det fyra som jag känner t ex Pim van Lommel, kardiolog och författare, som varit på föreningsgården, Östermalm och talat till sina bilder, jag har också träffat honom på flera konferenser. Och sedan Dean Radin som var ordförande  när sällskapet för parapsykologisk forskning hade konferens i Stockholm. Stuart Hameroff  har också varit i Stockholm och sedan har jag träffat honom på fyra konferenser tidigare och så förstås Amit Goswami som medverkar i min bok.

 Ja, jag har helt enkelt inte råd att stanna hemma. Det skall givetvis bli roligt att få se Golden Gatebron också! Men när flyget landar i San Fransisco är det mörkt och när flyget startar är det mörkt. Ja, jag får försöka att ta mig till San Fransisco litet tidigare så jag får se mästerverket. För har man varit i San Fransisco och missat bron är det väl inte så lyckat. Det skall bli intressant att se var flyget går också, om jag kommer över där jag bor eller om flyget till New York också går på en nordligare bana – likt Chicagoflyget. Men det är nästan två månader kvar så jag får väl lugna mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0