Sylvia Browne hade rätt!

Jag fattade inte först VAD som skulle hända? Skulle det bli något med familjen eller vad? Det var sedan det stod klart för mig att jag skulle INTE åka på konferensen i Tucson. Jag hade ju varit med sedan 2008 och hade talartid och allt… Efteråt är jag väldigt tacksam för jag sparade ju flygbiljett, konferenslogi och avgifter. Nu blev jag glad när jag fick beskedet att konferensen var uppskjuten till i december. Vi får väl hoppas att coronan är överstökad till dess.

Vi styrs alltför mycket av politiska värderingar, det hade varit bättre att regeringen lyssnat litet mer på professor och epidemiolog Joacim Rocklöv och den erfarne Björn Olsen än att bara lyssna på de politiskt korrekta cheferna i Folkhälsomyndigheten som går tvärs emot WHO. Generaldirektör Tedros Adhanom Ghebreyesus var entydig när han förra veckan sa: "Idén att länderna ska gå från karantän till begränsning är fel och farlig." Han tillade: "Du kan inte bekämpa ett virus om du inte vet var det är. Det betyder robust övervakning för att hitta, isolera, testa och behandla alla fall, för att bryta överföringskedjorna”. I Stockholm testas inte ens sjukvårdspersonal! Det är väldigt många som med all rätt protesterat mot Folkhälsomyndigheten, blir det tillräckligt många måste vårt land börja agera som andra länder även om det blir för litet och för sent.

 Landet skall hålla samman under en kris, men jag klarar inte att leva med att veta jag inte har gjort vad jag kunnat för att fler människor skall få leva. Nu måste vi ta ansvar och hjälpa varandra!

Jag har en aning om att det skall bli här som i Kina där 81 000 blev smittade av 1,4 miljarder människor. Kina börjar nu komma igång igen efter en stenhård karantän och jag anar att det kan bli så här också, att coronan tvärt försvinner lika fort som den kom och att det efter den blir ett väldigt sug efter varor och tjänster.

Sylvia Browne, känd författare och medium, förutsade det globala utbrottet av coronavirus:

”Ungefär 2020 kommer en allvarlig lunginflammationsliknande sjukdom att spridas över hela världen den attackerar lungorna och luftvägarna och motstår alla kända behandlingar. Den skulle sedan upphöra lika fort som den kommit, återkomma efter 10 år för att sedan försvinna”.

Tänk jag tror att hon har rätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0