På heder och samvete...

På heder och samvete… Nej, det var ju borttaget… Är det omodernt med heder och samvete nu för tiden?
Varför jag undrar är för att jag skickat in ett antal deklarationer med all världens bilagor, att skicka med uppgifterna ur eller som N7, bara att ha hemma. Och så hade jag ju fått ny dator så då måste jag ha nya ”underskrifter” också. Men jag lurade dem allt, jag tog det gamla ”namnet” på nytt!
Sedan har jag fått min ”poster” godkänd och anmält mig till Toward a Science of Consciouness, konferensen som i år äger rum i Helsingfors. Jag har i fått två nya konferensinbjudningar i dag, dels till Nepal och dels till Philadelphia, men det får nog vara för mig… Men jag måste komma ihåg att boka rum i Helsingfors och att skicka in mitt Abstrakt till SAND, Science and Nonduality, för konferensen i San Jose till hösten. De har ju en konferens i Italien i maj, men den fick jag skippa. Jag måste ju göra något annat än att bara åka på konferenser!
Jag har fått litet bekymmer med min bok också ”Mysteries of Consciousness” den skulle ju vara klar till Helsingfors-konferensen. Jag har mailat och fler av deltagarna har mailat till McFarland. Vi får väl se hur det går…
Och ”The Journey to Life or Death” sedan. Jag tackade ju ja till ett amerikanskt förlag, men jag vet inte om det var rätt…
Nej, nu skall man inte bli sådan, gjort är gjort och nu gäller det att göra det bästa av det!
Och som tur är har jag ju datasonen som kan se till att få mina bilder i rätt upplösning… själv börjar jag samla ihop mig… Bilden med Dr. Amit Goswami, en av medförfattarna i ”Aspects of Consciousness” är tagen i San Francisco.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0