Bröllop och San Rafael

Så var bröllopet över. Ett bröllop vi kommer att minnas länge kanske främst för att här rörde det sig om äkta kärlek mellan kronprinsessan Viktoria och prins Daniel. Talen sedan… Daniels far som talade om glädjen när sonen skulle komma hem med sin flickvän…  Daniels tal imponerade också, han blev ingen prins fast han blev kysst av prinsessan…  och avslutningen  ”men störst av allt är kärleken".

 

Själv hade jag i går morse fått en inbjudan till ”Science and Nonduality  (SAND): Beyond the I” som skulle hållas i San Rafael, i Kalifornien 20 till 24 oktober i år. Jag blev inbjuden för att arrangörerna hade sett min poster i Tucson. Men abstraktet skulle vara klart senast 1 juli.

 

San Rafael – det ligger väl norr om San Fransisco – jag kunde inte låta bli att kolla flyg dit. Byte i  Amsterdam eller Paris om man inte vill lägga till några hundralappar och åka med SAS till New York eller Chicago för byte till San Fransisco och det vill man ju.

 

Men vad skall jag prata om? Inga problem egentligen, det är bara att arbeta vidare på postern jag hade i Tucson. Jag tittar på almanackan,  27 – 30  oktober är jag ju anmäld till en konferens i Stockholm. Men San Rafael låter ju roligare…  Jag kan inte släppa detta… Vi får se hur det går.

Får jag ett positivt besked från ”publishern” åker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0