TV-stationer i San Diego, Beverly Hills, New York och Karlstad

 
 

“Your press release has already been sent to newspapers, radio stations, magazines and television stations, which are listed on the attached pages”.  Och sedan var det sida med sida från TV-stationer i Beverly Hills, Los Angels, San Francisco till SVT, Aftonbladet och NWT. Detta kom från förläggaren till en av mina tre nya böcker.

Det är minsann inte varje dag man får sådana email som den värsta popidol. Men det sorteras väl till kulturredaktionerna och jag kommer ihåg kulturredaktören på bokmässan, som gick efter ett par slides, eller bilder på overheaden, om man så vill…

Men litet roligt är det allt när något man gjort uppmärksammas. Som i Italien, där det redan skrivits om Olle Johanssons kapitel i min bok ”Essays on Consciosness: Towards a New Paradigm”. Olle Johansson varnar ju för hälsoeffekter av trådlös teknik som wifi och 5G, något som det skrivits mycket om i dagarna. Kapitlet i boken ser han som sitt testamente till mänskligheten och i så fall ser jag det som fullt jämförbart med Alfred Nobels testamente. Även om det inte delas ut några pengar så delas det ut möjligheter till hälsa, något som inte kan köpas för pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0