San Antonios ros?????

Solen är här på tillfälligt besök i dag. Ja, i går också var det en sådan dag man bara måste ta vara på.
Ut i skogen bar det med kniv. Ja, kniven var avsedd för kantareller och där var gula fält men med minikantareller. De stora var plockade… Ja, jag såg allt ”stubbarna” efter dem.
Det har då inte gått åt någon tid på sol och bad denna julimånad. Jo, en dag var jag vid sjön en annan badade jag med korna. Sommaren varade i alla fall tre eller fyra dagar…
Min nya bok ” The Journey to Life or Death” är i alla fall klar för provläsning, meddelade förlaget. Jag är faktiskt rätt nöjd. Omslaget blev fint, tycker jag. Annica Anderssons tavla ”Love and Light” pryder framsidan.
Och så har jag gjort en engelskspråkig hemside-variant för mina engelska vänner, som jag skall ”sätta i sjön” när min nya bok kommer. Och så väntar jag naturligtvis på ”The Mysteries of Consciousness”. Hoppas den hinner bli klar innan SAND konferensen i San Jose i oktober.
I dag fick jag två konferenspåminnelser, den ena var till en konferens i Hongkong som jag inte är intresserad av. Den andra var från IANDS (International Association for Near-Death Studies) med bl. a. Eben Alexander. Den är jag verkligen intresserad av! San Antonio i Texas, ”San Antonios ros” är en melodi som kommer upp i mitt huvud… Vi får se hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0