Tulpaner, tårta och tinningslober

I min bok ”Mystries of Consciousness” hade jag ett avsnitt i mitt kapitel som handlade om ”Den högra tinningsloben”. Det var ett mycket intressant stycke som jag fått med i ett kurskompendium från en kurs i Remote Viewing, som jag, gick hos Bo Kindstrand och fått lov att använda.

Vad jag inte visste var att det var i det närmaste kopierat från en vetenskaplig journal och skrivet av Melvin Morse. Men det fick jag reda på från ”publishern over there”!

Så nu blir det till att skriva om…

Den högra temporalloben är klart kopplad till mänskliga religiösa upplevelser av alla de slag inklusive nära-döden-upplevelser. Apropå NDU skulle Peter Fenwick komma till Sverige och hålla föredrag om detta i Stockholm på måndag. Men, det var ju den dagen vi skulle ha Clara-möte! Men på söndag skulle han vara i Göteborg… Men eftersom min framförhållning är retroaktiv blir det blir litet svårt att hinna med nu.

Jag får väl vara nöjd om jag lyckats klara av den högra temporalloben…

Det har firats en födelsedag också. Tack för de vackra tulpanerna som Kristin plockat! Och tack för tårtan som Mikaela dekorerade!

Själv har jag varit ute och pratat med djuren i eftermiddag. Längst horn har i alla fall Blomskogtjuren. Eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0