Rosa, Marja, Stockholm och Arizona


Nu börjar det våras och Rosa vill ut, därför skickar jag den portofritt för 150 kr till hela Sverige. Rosa, en av mina böcker, är en sann historia om kor från 1940-talet till nutid. Den innehåller allt du som stor eller liten behöver veta om hur kor levde och lever, sett ur en kos perspektiv. Från en tid då de flesta på landsbygden hade kor till nutid med några få procent jordbrukare kvar. Muu...

När Marja i Myrom signerar ritar hon en helt ny bild. Marja har signerat några Rosa-böcker, som blir dina för 150:-- st inkl. frakt.
Ange om du vill ha en katt, hund eller häst!


Annars så skall jag till Stockholm i veckan. Det är tillväxtverket som har en heldag för Ambassadörer för kvinnors företagande och så är det fortsättning på epigenetik-kursen. Jättespännande! Det är ju inte generna som styr utan vilka gener som är på- eller avslagna. Jag kom på att jag måste komplettera min poster till Tucson med detta också, men hade jag gjort rätt? Helt ok enligt Olle Haglund! Så nu är det bara att kopiera på ABA i Stockholm!
Mina böcker hitter ni på www.ingridfredriksson.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0