Marja i Myrom, Rosa och jag


Via facebook följer jag SAND-konferensen i San Jose söder om San Francisco. Nästa år skall jag vara med! Men jag var ju talare på SAND-konferensen i Doorn i Holland i juni och var med på Toward a Science of Consciousness konferensen i Indien i våras, där Menas Kafatos och Deepak Chopra m fl medverkade...

Annars går allt sin gilla gång. Älgköttet har jag hämtat och frusit in. Färsen malen och de fina bitarna uppmärkta med "ytterlår", "innanlår", "fransyska" och "file". Bara att stoppa ned och vet ni vad, jag som varit så less på att min nya frysbox inte blev tillräckligt kall, fann plötsligt en knapp att trycka in för "infrysning". Hur dum får man vara egentligen? Nej, detta tänker jag inte tala om!

Till fredag och lördag är det bokmässa i Karlstad. Ja, se bokmässor är mitt liv det! Då skall Marja i Myrom, Rosa Lyckans ko och jag dit. Håller detta vädret i sig behöver jag inte vara rädd för någon frosthalka heller. Putin tyckte ju det var bra med västhuseffekten, ibland håller man med. Men det skulle ju bli orkan de närmaste dagarna... Hoppas inte lönnarna ramlar ned över huset... Nej, nu skall man väl inte ta ut något elände i förskott, det räcker så väl när det är ett faktum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0