13 miljoner människor berättar om sin NDE

Snön faller utanför fönstret och jag sitter som vanligt vid min dator. Men litet nöjd känner jag mig allt, för David Alff på McFarland har skickat ett långt e-mail där han utlovar ett nytt kontrakt. Jag har meddelat detta och professorerna i USA har skickat sina grattishälsningar.
I går natt – det är så roligt att se på morronen om man har något spännande email från USA – fick jag två nya kapitel, ett från Richard Amoroso och ett från Stephan Schwartz, som har Schwartzinstitutet vars utskick läses av 20.000 personer, och hans blogg läses av 10.000 personer.
Stephan skriver bland annat om Nära Döden Upplevelser och berättar att nu har 13 miljoner människor världen över berättat om sin NDU. Han berättar också en underbar historia, som jag själv hört Pim van Lommel berätta. På en konferens för NDE reste sig en respekterad kardiolog upp och sa: ”Jag har arbetat som kardiolog i 25 år nu och jag har aldrig hört en så befängd historia. Det är bara nonsens alltihopa, jag tror inte ett ord av detta”.
En annan man reser sig ”Jag är en av dina patienter, för några år sedan överlevde jag en hjärtinfarkt och hade en Nära Döden Upplevelse och du är den siste jag skulle berätta detta för”.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0