Monsterstorm, tsunamis och snö värre än åska och drivis!

Vart tog sommaren vägen? Det var ju riktigt vackert väder, lugnt och solsken och så vips blåser det upp till storm från alla håll och ner kommer snö, så att marken blev vit!

Men vi skall väl inte klaga här i Sverige, i USA och New York väntar de på en monsterstorm, som kan bli den värsta i USA:s historia. Och på Hawaii fruktade man en tsunami. Nu blev det väl inte så farligt med tsunamin den här gången, men sånt kan man ju aldrig veta.

Själv har jag emailat och påmint mina medförfattare om att jag väntar på deras uppsatser nu. Kan ni tänka er, alla i USA svarade och lovade att bli klara i början på december. Men det där med deadline är allt något levande... Så har jag skrivit klart min uppsats och sänt den till Karl Pribram för påseende. Edgar Mitchell skulle få ytterligare ett pris nu i Petulama, men i det vanligtvis soliga Californien var det blåst och regn för närvarande. För två år sedan när jag cyklade över Golden Gate bron var det utmärkt väder sista dagarna men det regnade faktiskt ett par dagar under konferensen.

Sen har jag skickat ett överklagande till Högsta förvaltningsdomstolen, för den gamla och sjuka dam jag försöker hjälpa. Det kan ju inte bli värre än ett nej... Men roligt skulle det allt vara om det lyckades!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0