Hälsningar från ett soligt North Carolina

Så kom då e-mailet från David Alff, där han kommenterade mina ”signed release”. De var klart godkända allesammans! Tack och lov! Så nu hade han stämplat in mitt manus hos McFarland.

 

Jag skickade ett tack för detta i går samt illustrationerna jag ritat om med tusch. Det skall bli spännande att se om dessa duger. Russell Targ har svarat två gånger att han inte behöver någon permission för sina illustrationer samt att de är i den högsta kvalitet som han har. Men däremot har jag inte fått något svar på om han tänker göra de redaktionella ändringarna i sin uppsats förlaget ville ha.  Alla uppsatserna skall liksom ha samma stil.

 

David Alff skickade också med hälsningar från ett soligt North Carolina. Det är inte utan att man längtar till solen och värmen ”over there”! Vintern borde förstås vara dubbelt så lång för att man skulle hinna med vad som skulle göras,  men nu börjar jag längta ut till bänken där jag brukar dricka mitt morronkaffe. Jag tittar längtansfullt ut, men ljugarbänken är ju gömd under massor med snö…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0