Energi

Prästkragarna blommar tidigt i år och i Höganäs-kruset på trädgårdsbordet signalerade de att nu var det MIDSOMMAR, så nu går vi mot mot mörkare tider, som min son sade en midsommar. Visst hade han rätt, men nu skall vi inte tänka på det utan på den härliga sommar som ligger framför oss!

"Våra" Highland Cattle är på sommarbete, de fick åka djurbil till en inhägnad där det gått älgar förut. Jag är allt och hälsar på dem med litet godis, bröd, äpplen potatis och morötter smakar mums. Tre små tjurkalvar blev kvar. En jättetrevlig norsk kvinna, som var veterinär, var här och kastrerade två av dem. Sedan fick de åka på sommarbete till ett par som haft hästar förut. Men till hösten kommer alla tillbaka igen. Något att se fram emot!

Såg att jag återigen hade en bokbeställning på "Energi", men det var en bokbeställning utan avsändare. Jag vet inte varför det blir på detta viset. Jag har kollat och "de som kan med det" har kollat, men vi hittar inget fel.

Snälla ni som beställt Energi, försök igen eller maila mig [email protected] så skickar jag boken på direkten!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0