Bete för bete

I lördagskväll kom så e-mailet från David på McFarland, min amerikanske förläggare. Jodå, nu var en del bilder okej, däribland den bild jag ritat om. Men två av Amorosos bilder var fortfarande ”fuzzy”.

Jaha, då ritar jag väl om dem då och en bild från Russell Targ. Alltså har jag ritat hela helgen!

 

Man skulle inte skanna dem genom skannern, utan välja skanner på datorn, sa datasonen, för då fick man högre upplösning. Någon sådan knapp har jag inte hittat på min dator…

 

Får väl se om jag hör något mer från USA efter klockan tre, när de vaknar. Nu bör väl snigel-posten också ha nått Nord Carolina. Det blir spännande att se om och hur David kommenterar de ”signed release” jag skickat.

 

Som ni hör är det litet om och men – men framåt går det. Jag får väl säga som han som skulle skjuta katten och träffade en bit av svanstippen. ”Jag tar´t bete för bete”.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0