Mathilda i vårsolen

Vårsol och ljus. Vad härligt, även om det blåser från Nifelhem, ett ställe inte så långt från köldens värld. Korna ligger och vilar middag under björkarna, de behöver inte bokföra för momsen de inte! Men vi människor har det allt rätt bra i alla fall. Åtminstone i Sverige, långt från jordbävningar och långt från norra och nordvästra Afrika. Och dessutom är det vår!

 

Jag mailade de sista svaren på frågorna från förläggaren så nu var det bara lugnt, fick jag till svar. Det känns faktiskt jättebra! Nu väntar jag bara på besked när boken om Consciousness kommer ut. Sedan har Livsenergi min bok Det finns ingen död med i sitt utskick nu. Sånt tycker jag är jätteroligt. Jag är nog litet dålig på att marknadsföra mina böcker. Andra författare lyckas betydligt bättre med detta.

 

Jag tittar ut genom det ostädade fönstret och ser hur lillkalven står och diar mamma Mathilda, efteråt lägger de sig och vilar middag igen. Ingen dum idé…  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0