Energi

Å vilket härligt väder idag! Men nätterna har blivit l-ä-n-g-r-e  och kyligare, på vissa håll var det faktiskt frost i natt. Men bara solen kommer fram blir det skönt. Vi var faktiskt till skogen i dag och plockade en hink med lingon. Men det var inte så gott om bär precis utan jag var glad att jag inte var  thailändare  och  skulle plocka 90 – 100 liter på en dag.

 

När temperaturen ute sjunker stiger valtemperaturen i alla fall. Det lovas och lovas, miljarder hit och miljarder dit, men är det något jag har lärt mig av alla valrörelser är det att inte tro ett dugg på alla löften. Men ett ”vallöfte” som är oroväckande är att vi kan få en kommunist eller åtminstone före detta kommunist till minister. Det vore definitivt inte bra för Sverige!

 

Sedan har jag återigen fått en beställning på boken Energi – men utan avsändare. Snälla ni, maila namn och adress till mig så skall jag skicka den bums!  [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0