Med SAS till San Francisco

Mitt tåg till Stockholm går i morron och där skall jag till Wennergren Center och kopiera min poster som jag skall ha med mig till konferensen i San Rafael. Sedan ligger jag över på Back Packers, vandrarhemmet, innan jag på tisdag morron tar Arlanda express och SAS-planet för byte i Newark, New York och vidare till San Francisco. Jag hoppas vädret är klart så jag kan se Golden Gate bron från luften. Flygtiderna hade ju ändrats så att jag kommer till San Francisco före klockan sju på kvällen.

 

Har jag nu allt med mig? Eller har jag glömt något? Det märks så småningom! Nu tar jag ingen Laptop med mig och jag vet inte hur det är med anslutningar där borta, om jag kan skicka någon blogg eller inte.  Jag beundrar Carl Bildt som reser över hela världen och skickar bloggar som ibland t o m blir censurerade.  Om 14 dagar skall jag i alla fall vara hemma igen och då lovar jag att jag har intressanta saker att berätta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0