November

I dag är det gråkallt, fruset, mulet och det blir inte ljust på hela dagen. Jo, såpass ljust blev det att jag såg en domherre på ledningen utanför fönstret. Men jag vill inte ha någon snö!

I dag kom det också ett mail från Abi på universitetet i Arizona. Accenterna hade blivit frågetecken när jag mailade över mitt abstract och "Göte" fungerade inte heller. Kanske måste man skriva "Gote". Vi är nog rätt ensamma vi svenskar med våra å, ä och ö. Globaliseringen går ju allt fortare. Kanske kommer våra prickar att försvinna i nästa generation?

Professor Richard Amoroso skickade sitt avkortade kapitel i dag. Ja, jag fick det i dag men han skickade det nog i går. Jag får försöka skicka ett tack och en bön om "signed release" före han vaknar kl 3.

Nu har jag i alla fall alla kapitel avkortade jag skall ha till Consiousness Through the Looking Glass. Men jag har inte hört något från Russel Targ på ett tag. Det blir till att försöka få tag på honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0