Förutsättningen för liv

En dag av regn. SMHI har varnat för åska också, men den har inte hörts till. Inte ännu i alla fall.

Men man behöver ju sådana här dagar också. Det är ju så mycket som inte kräver uteväder som borde göras. Man vet bara inte var man skall börja…

 

I går kväll gick jag igenom mitt bokmanus med 16 vetenskapsmän och författare. Men jag hade glömt ”bio” och bild för Jean Burns. Det fanns bara med på postern, som jag hade med till Tucson! Okej, det får rättas till – men hur får man det kopierade in i rätt fil? Ja, det får jag fundera på… Annars blir det allt mer sammanhang  i mitt manus ju fler författare jag lusläser. Richard Amoroso använde ju samma uttryck från yogan som min svenske vän, Alf E. Sjöberg. Amoroso skriver också om vattnets betydelse för medvetandet. Liksom Guiseppe Vitellio, italiensk professor och en finländare, (men de är inte med i detta manus) Ja, vatten är ju förutsättningen för allt liv…  Bra att tänka på när det regnar!

 

Jag får fortsätta att läsa…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0