Gott Nytt År!

Oj, aldrig har väl veckan mellan jul och nyår gått så fort som nu! Det är förstås för att jag har att göra. Manuskriptet till boken om Consciousness skall ju vara skickad så att McFarland har den 15 januari.

Och med vanlig post tar det väl i alla fall en vecka från Sverige till Nord Carolina, USA.

Dagen efter julbesöken tills nu har jag hela tiden suttit framför datorn – som inte gör som jag vill!

 

Men jag har i alla fall fått vara hemma och inte blivit insnöad på någon flygplats eller järnvägsstation denna vintriga jul. Kerstin Segerberg är fortfarande försvunnen. I förmiddag hördes åter helikoptern som var ute och sökte. Bilen borde ju i alla fall återfinnas! Helt klart är att något hänt för Kerstin skulle aldrig frivilligt ha lämnat sin katt som var instängd i bostaden.

 

Lille Alexander blev i alla fall glad åt tomteluvan med blinkande stjärnor runt om huvudet. Och försäljaren i Sturegallerian blev glad. Själv är jag nöjd med året som gått och nu går vi in i ett nytt år, 2011. Tänk vad åren går!

 

Jag önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0