Tigra och Brenda Dunne

I går var vi ute med båten på en utlovad båttur. Men det var inget sjöväder precis när vi skulle åka ut. Då kom det en regnskur så vi tog plats i lusthuset. Det gjorde Tigra (katten) också och i morse när jag satt på ljugarbänken med mitt kaffe hör jag något oljud från lusthuset. Det var Tigra som var instängd där! Hon hade i alla fall skött sig och väntat med toalettbesöken tills hon kom ut.

 

I dag är det gråmulet och har duggregnat litet grand. Det känns nästan som om sommaren är över för den här gången… Men, nej kommer solen och det blir varmt och det blir det när solen kommer, då är det sommar igen.

 

I dag har jag i alla fall vidarebefordrat min inbjudan till Polytechnic University in Hong Kong till universitetet i Karlstad. Kanske något för industridesignerna i Karlstad?

 

Sedan måste jag svara Brenda Dunne. Jag maiade till deras nystartade förlag och fick ett svar från självaste Brenda Dunne.  Jag  är minsann inte den enda som refererar till  Robert Jahn och Brenda Dunne i min bok! Och sedan får jag ett svar direkt från henne! Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0