Hem med Avatar

Så har jag då i två dagar varit i Clarahuset och sålt hantverk och kaffe. När jag gick ut för att köpa grädde åt Clarorna träffade jag en annan Clara. Jag tog med henne till Röda huset och hon köpte en bok av mig, H2O, Bara vanligt vatten. Ja vatten är inte bara det inte!  Det är förutsättningen för allt liv. Utan vatten kunde ingenting leva.

 

Sen kom min son med familj och hälsade på. Han och Cecilia, som var i butiken tillsammans med mig, var faktiskt skolkamrater. De hade en del att prata om. Cecilia är numera civilingenjör och syr barnkläder,  SKROT-design. Men till skillnad från Daniel var hon rädd för kor.

 

I dag har jag kollat flygbiljetterna igen. Men nu var SAS billigare än förra gången jag tittade, då skulle en biljett till San Fransisco kosta 6.300:-- nu räckte det med 5.680:--. Men  flyget går  på natten och jag brukar ha litet svårt att sova på flygplan. Strunt samma, då kanske jag kan se på Avatar. Hoppas de har filmen kvar. Men när jag skulle trycka på ”beställ” var kommunikationen borta från min dator så det blev ingen biljett i dag heller. Vem vet – det kanske blir ännu billigare nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0