Byrådirektörer

Nu har jag haft litet trubbel med datorn igen. När jag skulle skicka ett e-mail till Autorhouse i London i går bröts det flera gånger. Jag startade om datorn flera gånger men så  kom skylten fram där man skulle ange användarnamn och lösenord. Vänta vad var nu detta? Det hade dessutom hänt en gång förut.

 

Jag ringde Telia och datasonen, men tji. I morse ringde sonen igen och provade att logga in på mitt konto men då var det låst i två timmar för han hade försökt för många gånger. Men så ringer han och hade mina uppgifter sparade i en pärm. Tack och lov!

 

Men varför i sjutton skall det vara så många lösenord och användarnamn till allt mellan himmel och jord! Man får ju ett helt bibliotek av bara pärmar om man skall hålla ordning på allt! Nej, jag  gör som jag brukar, lägger i en hög. Och sedan får jag väl ringa och fråga sonen när det krisar. Men jag är i alla fall ingen byrådirektör.  Jag känner en person som lägger alla papper i en byrålåda - men inte överst.  Sedan när han skall ha tag på någon uppgift blir det ett himla letande, därav namnet ”byrådirektörn”.


Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej! Allt bra idag? :)

2010-08-26 @ 13:52:07
URL: http://onlyandy.blogg.se/
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-08-26 @ 14:04:18
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0