Ursäkt för frågetecken

Nu måste jag verkligen be om ursäkt! Jag har svårigheter att komma ut på min mobila internetuppkoppling, speciellt gäller detta när det det är dåligt väder. Jag skriver och skriver om min blogg. Skiljetecknen blir inte som jag vill ha dem heller. Det blir en massa frågetecken i stället. Så nu måste jag verkligen be om ursäkt! Det är inte min avsikt att det skall bli så tokigt som det blir. Jag redigerar och redigerar och tänker positivt men likaväl är det fel emellanåt. Nu vet ni i alla fall vad det beror på.

Min son hade samma problem när han bodde på ett grannställe. När han klagade till Telia fick han frågan av den vänliga Telia-damen "om han inte hade funderat på att flytta?".

Det har jag definitivt inte gjort. Och litet problem får man kanske ha när man bor nära naturen. Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0