I flyg över USA

I natt kom jag hem igen från Tucson. Eftersom tidsskillnaden är nio timmar blev det en lång resa, tidsmässigt i alla fall. Men vad roligt det har varit!
Konferensen var fantastisk och resan sedan! Jag hade fönsterplats i alla flygplanen och eftersom ditresan gick över Chicago och hemresan gick över Dallas fick jag se mycket av det stora landet från ovan.

Jag fick verkligen se snö och is på vägen till Chicago. På O´Hare flygplatsen mötte jag min dotter som kom i ett plan från Frankfurt, jag hade mellanlandat
i London. Sen fick vi åka sista biten till Tuscon tillsammans.Temperaturen där var mellan 30 - 40 grader Celcius! Tucson har ochså 350 soldagar om året.
Mer i morron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0